Overslaan naar content

Facilitair Medewerker

  • Op locatie
    • Amersfoort, Utrecht, Nederland
  • € 3.279,18 - € 4.274,13 per maand
  • Facilities

Functieomschrijving

Dit ga je doen:

Als facilitair medewerker ben je het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het beheren en uitgeven van zowel facilitaire als IT-gerelateerde middelen binnen de organisatie. Je verzorgt onder meer het toegangsbeheer, houdt de voorraad van hardware (zoals laptops, headsets en telefoons) bij en regelt de uitgifte van thuiswerkartikelen. Ook ondersteun je bij de on- en offboarding van medewerkers en beheer je diverse systemen, zoals het toegangssysteem, het alarmsysteem en de telefonieomgeving. Hoewel je hierbij met IT-middelen werkt, ligt de nadruk op beheer en coördinatie – technische kennis of onderhoud van de systemen is niet vereist. Je werkt nauw samen met collega’s van Facilities en Workspace en draagt actief bij aan een veilige en goed georganiseerde werkomgeving. Je bent proactief, denkt mee over verbeteringen en helpt processen binnen de afdeling continu te optimaliseren.

Vereisten

Wat we van jou vragen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;

  • Ervaring binnen een facilitaire of vergelijkbare functie is een pré;

  • Basiskennis van IT- en hardwarebeheer;

  • Goede communicatieve vaardigheden;

  • Nauwkeurig, gestructureerd en servicegericht;

  • Beschikbaar voor 3 tot 3,5 dagen per week op onze locatie in Amersfoort.

Wat krijg je:

  • € 3.279 - € 4.274 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring);

  • Werken in een hecht team met veel vrijheid en ruimte voor eigen inbreng;

  • Wij bieden in eerste instantie een tijdelijke aanstelling van maximaal één jaar. Er bestaat een mogelijkheid tot verlenging, afhankelijk van organisatiebehoefte en resultaten; 

  • Flexibiliteit in werktijden en hybride werken (thuis en op kantoor);

  • 80% pensioenbijdrage door de werkgever;

  • 24 vakantiedagen (met opties tot uitbreiding);

  • Vitaliteitsregeling: tot € 300 vergoeding per jaar voor sportactiviteiten;

  • Volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen via opleidingen en trainingen;

  • Een thuiswerkvergoeding ter hoogte van € 3,- netto per thuiswerkdag;

  • Woon-werkverkeer met eigen vervoer wordt vergoed op basis van netto 23 cent per daadwerkelijk gereisde kilometer óf een NS business card t.b.v. van het woon-werk en zakelijk verkeer.

Groeipad:

Solvinity biedt ruime ontwikkelmogelijkheden aan, zoals functiegerelateerde basis- en loopbaanopleidingen. Na twee jaar in dienst heb je €1000 extra aan opleidingsbudget dat je zelf mag spenderen. Je kunt hierbij denken aan seminars, coaching, NLP of inhoudelijke cursussen, zo lang het maar in het bedrijfsbelang is. Jaarlijks bespreek je jouw persoonlijke opleidingsplan. 

 

Wat zijn Solvineers? 

Onze mensen zijn IT-specialisten met een nieuwsgierige, kritische, slimme en coachende instelling. Maar een Solvineer heeft ook soft skills als empathie en teamgeest: we zijn allround teamspelers en hechte collega's. "Nooit stoppen met leren" is ons motto, daarom bieden we Solvineers trainingen, meet-ups en evenementen om op de hoogte te blijven en nieuwe vaardigheden te leren. 
 

Hoe bereik je ons? 

Passen we bij elkaar? Wil je ons daarvan overtuigen? Reageer dan via de sollicitatiebutton of mail met Sara Latumahina, onze recruitmentspecialist via recruitment@solvinity.com
 

Werken bij Solvinity 

Solvinity biedt Secure Managed Cloud Services, met name gericht op organisaties met hoge beveiligingseisen, waaronder de (rijks-)overheid, gemeenten en vooraanstaande financiële en zakelijke dienstverleners. We onderscheiden ons door innovatieve managed cloud oplossingen, cybersecurity-expertise en een uitgebreid portfolio aan securitydiensten, waaronder certificeringen volgens (inter)nationale normen. 

Op locatie
  • Amersfoort, Utrecht, Nederland
€ 3.279,18 - € 4.274,13 per maand
Facilities

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar